آیین افتتاحیه رویداد مقام مجنون برگزار می شود

آیین افتتاحیه رویداد مقام مجنون برگزار می شود

رویداد «مقام مجنون»، آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی، برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد. در سومین دوره برگزاری این رویداد، آشپز ها و آبدارچی های پیشکسوت هیات های مذهبی تجلیل و تکریم می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، رویداد «مقام مجنون»، آیین تکریم و نکوداشت پیرغلامان حسینی، برای سومین سال متوالی به همت بنیاد دعبل خزاعی برگزار خواهد شد.

در سومین دوره برگزاری این رویداد، آشپز ها و آبدارچی های پیشکسوت هیات های مذهبی تجلیل و تکریم می شوند.

در این رویداد سراسری، بالغ بر 150 نفر از پیشکسوتان عرصه هیات و روضه اهل بیت علیهم السلام، مورد تکریم و تعظیم قرار خواهند گرفت. و «نشان حبیب» را به پاس یک عمر خدمت خالصانه به دستگاه سیدالشهدا علیه السلام، به منتخبان اهدا خواهند کرد.

افتتاحیه این آیین در تهران، روز چهارشنبه 23 خردادماه از ساعت 15 در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین افتتاحیه رویداد مقام مجنون برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین افتتاحیه رویداد مقام مجنون برگزار می شود"، کلیک کنید.