اجرای مرحله دوم ساماندهی ضایعات فروشان در تهران

اجرای مرحله دوم ساماندهی ضایعات فروشان در تهران

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی ضایعات فروشان خبر داد.

به گزارش تیتروز، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اعلام کرد که در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی مرحله دوم طرح ساماندهی ضایعات فروشان از روز 9 خرداد آغاز شده است. اجرای این طرح با توجه به تاکید شهردار تهران بر جمع آوری تمامی مراکز غیر مجاز خریدو فروش ضایعات و همچنین تمرکز بر اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و مصوبه سال96 هییت وزیران با اولویت پلمب مراکز دارای رای در دستورکار قرار گرفته است.

مرحله اول طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی از 14 فروردین امسال اجرا شده بود و اکنون از 9 خردادماه نیز، مرحله دوم این طرح آغاز شده است. این طرح با همکاری مناطق 22 گانه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حال اجراست و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، به دلیل وظیفه ساماندهی و کنترل امور مربوط به واحدهای صنفی اعم از گاراژ و مغازه ضایعات فروشی، در این طرح همکاری می کند.
 
ساماندهی واحدهای ضایعات فروش در این مرحله با پلمب واحدهای دارای رای و پیگیری آرای 207 واحد شناسایی شده در مرحله قبلی همراه است و قرار است تا واحدهای جدید به شرکت معرفی شوند و رصد مستمر برای شناسایی واحدهای جامانده صورت بگیرد.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای مرحله دوم ساماندهی ضایعات فروشان در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای مرحله دوم ساماندهی ضایعات فروشان در تهران"، کلیک کنید.