استاندار البرز: متولیان اجرای نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری درصدد تحقق اهداف این طرح باشند

استاندار البرز: متولیان اجرای نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری درصدد تحقق اهداف این طرح باشند

به گزارش تیتروز البرز ، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان که روز شنبه 19 اسفند ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، افزود: ضرورت دارد مطالعات دقیقی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان صورت گیرد چراکه پیش بینی زیرساخت های لازم برای این امر بسیار حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه باید ثبت نام ها باید با اراضی جانمایی شده در هر منطقه تناسب داشته باشد، گفت: دستگاه های خدمات رسان باید برای تامین انشعابات بویژه آب در نقاط احصا شده، اقدام کنند.

عبداللهی افزود: باید از فرصت نهضت ملی مسکن در استان برای احیای روستاها و نوسازی بافت های فرسوده بهره برد.

وی گفت: اقتصاد روستاییان می تواند از طریق باغداری، پرورش دام سبک، کشت گلخانه ای، بومگردی، صنایع دستی و… فعال شود.

استاندار البرز افزود: دستگاه های متولی و دخیل در اجرای نهضت ملی مسکن باید با یکدیگر تعاملی سازنده داشته باشد و مانع کوتاهی و کم کاری در بدنه خود شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار البرز: متولیان اجرای نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری درصدد تحقق اهداف این طرح باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار البرز: متولیان اجرای نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتری درصدد تحقق اهداف این طرح باشند"، کلیک کنید.