استفاده از منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه های مسکونی

استفاده از منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه های مسکونی

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: موضوع تسریع در تکمیل پروژه های مسکن مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی است و برای افتتاح این واحدها از منابع صندوق ملی مسکن بهره گرفتیم.

به گزارش تیتروز، سعید غفوری در مراسم افتتاح 26 هزار و 804 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی 37 هزار و 455 نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران اظهار کرد: افتتاح این پروژه نماد پیگیری آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی و وزیر راه و شهرسازی است. قطعاً اگر سید شهیدان هم اکنون حضور داشتند، نسبت به افتتاح و تحویل واحدها پیش قدم بودند.

وی افزود: موضوع تسریع در تکمیل پروژه های مسکن مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته است. برای افتتاح این واحدها از منابع صندوق ملی مسکن بهره گرفتیم و برای جبران کسری آورده متقاضیان از منابع خود شرکت عمران شهرهای جدید با مجوز وزیر راه و شهرسازی استفاده کردیم.

غفوری تاکید کرد: برای تکمیل این واحدها در حوزه انشعابات، برق و گاز ورود کردیم، در حالی که به عهده دیگر ارگان ها بود.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی نسبت به کیفیت واحدهای مسکونی تاکیدات ویژه ای دارد، همچنین گسترش کیفیت سطح زندگی متفاضیان شهرهای جدید دارای اولویت است.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه های مسکونی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از منابع صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه های مسکونی"، کلیک کنید.