اسراییل کاردار ترکیه در تل آویو را فراخواند

اسراییل کاردار ترکیه در تل آویو را فراخواند

به گزارش تیتروز، اسراییل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد وزارت خارجه این رژیم با فراخواندن کاردار ترکیه در تل آویو، اعتراض رسمی خود را به اظهارات رییس جمهور ترکیه علیه نتانیاهو ابراز داشته است.

اسراییل کاتص، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه «ایکس» خود مدعی شد وزارت خارجه این رژیم ضمن فراخواندن کاردار ترکیه در تل آویو، اعتراض رسمی خود را نسبت به اظهارات اخیر رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز داشته است.

به گزارش تیتروز، اردوغان در گردهمایی اخیر حزبی خود گفته نتانیاهو را به خدا واگذار و نفرینش کنید.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در همین رابطه نوشت: احضار نماینده ترکیه با هدف «ارسال پیامی روشن به اردوغان» صورت پذیرفته است.

تنش در روابط آنکارا و تل آویو در حالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی بار دیگر شدت گرفته است که رییس جمهور ترکیه پیش از این نیز در اظهاراتی جنجالی نتانیاهو را با هیتلر، رهبر آلمان نازی مقایسه کرده بود.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل کاردار ترکیه در تل آویو را فراخواند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل کاردار ترکیه در تل آویو را فراخواند"، کلیک کنید.