افزایش تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ بیش از 4 هزار نفر مزاحم

افزایش تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ بیش از 4 هزار نفر مزاحم

آفتاب نیوز :

محمداسماعیل توکلی با اشاره به ماموریت های اورژانس تهران در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته  از 20 تا  27 بهمن ماه، در مجموع 26 هزار و 931 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران ثبت شد. که نسبت به هفته گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در پی این ماموریت ها، 6319 نفر از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که نسبت به هفته گذشته شش درصد افزایش داشت. همچنین 20 هزار و 612 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

توکلی درباره تعداد تماس های برقرار شده با اورژانس تهران نیز اظهارکرد: در این مدت 73 هزار و 646 تماس با مرکز اورژانس استان تهران برقرار شد که 31 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را شاهد هستیم اما متاسفانه از این تعداد تماس، 4136 نفر، مزاحم بودند که 34 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را ثبت کرد.  

رییس سازمان اورژانس استان تهران درباره نوع این ماموریت ها نیز گفت: از مجموع ماموریت های ثبت شده در هفته گذشته، 3562 مورد حوادث ترافیکی و 23 هزار و 369 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بود که به ترتیب شاهد افزایش 13 و 8 درصدی  نسبت به هفته گذشته بودیم.

توکلی با اشاره به امدادهوایی نیز گفت: در این مدت، اورژانس هوایی، 9 سورتی پرواز داشته که در پی آن 9 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. در حوادث گازگرفتگی نیز 72 نفر دچار مسمومیت شدند.

رییس اورژانس استان تهران با اشاره به حوادث پرتلفات این هفته ادامه داد: تصادف خاور و مینی بوس با شش مصدوم و واژگونی اتوبوس با هفت مصدوم از حوادث مهم این هفته بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ بیش از 4 هزار نفر مزاحم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ بیش از 4 هزار نفر مزاحم"، کلیک کنید.