امیرعبداللهیان: فلسطینی ها برای مرحلهٔ پس از جنگ طرح و ابتکار عمل سیاسی دارند

در دیدار با نجیب میقاتی مطرح شد؛

امیرعبداللهیان: فلسطینی ها برای مرحلهٔ پس از جنگ طرح و ابتکار عمل سیاسی دارند

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر لبنان گفت: می دانیم که فلسطینی ها برای مرحله پس از جنگ هم طرح و ابتکارعمل سیاسی دارند.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری تیتروز؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، رییس مجلس و رهبران گروه های مقاومت با نخست وزیر این کشور نیز دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر خارجهٔ ایران امروز در این دیدار با بیان اینکه فلسطینی ها باید برای فلسطین و آیندهٔ آن تصمیم بگیرند، گفت: می دانیم که آن ها برای مرحلهٔ پس از جنگ هم طرح و ابتکار عمل سیاسی دارند.

میقاتی هم در این دیدار آخرین وضعیت سیاسی لبنان و شرایط مرزهای لبنان با رژیم صهیونیستی را تشریح و از حمایت ایران از ثبات لبنان قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیرعبداللهیان: فلسطینی ها برای مرحلهٔ پس از جنگ طرح و ابتکار عمل سیاسی دارند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیرعبداللهیان: فلسطینی ها برای مرحلهٔ پس از جنگ طرح و ابتکار عمل سیاسی دارند"، کلیک کنید.