انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، سردار جلیل موقوفه ای غروب جمعه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز جمعه دو ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این عملیات ها که با دستگیری سارقان همراه بود در دامغان و سرخه صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت احشام روستای عباس آباد فرماندهی انتظامی بخش امیرآباد شهرستان دامغان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: با پیگیری های مستمر هویت سارقان در یکی از روستاهای اطراف مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در داخل منزل یکی از سارقان هشت راس گوسفند سرقتی مالباخته شناسایی و یکی از متهمان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، ابراز داشت: این فرد به انجام سرقت 18 راس گوسفند با همراه سه نفر از دوستان خود اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه اعضای باند سارقان حرفه ای و غیر بومی اماکن خصوصی به دام افتادند، تصریح کرد: سارقان با دو دستگاه خودرو پراید و پژو وارد استان شده و پس از سرقت در سرقت به سمت تهران متواری شدند.

وی از دستگیری دو مالخر در تهران پیرامون این پرونده خبر داد و افزود: سرانجام توسط پلیس شهرستان آرادان راننده پژو همراه چهار سرنشین دستگیر شدند و در بازجویی به انجام 20 فقره سرقت به ارزش 40 میلیارد ریال اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 2 ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.