با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تیتروز از اندیمشک، جشن باشکوه پیروزی مردم اندیمشک با سخنرانی جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در استادیوم شهید سروندی برگزار شد.

قلاوند در این مراسم باشکوه اظهار کرد: مردم شهرستان اندیمشک همچون گذشته پای کار آمدند و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفندماه داشتند و حماسه دیگری خلق کردند.

با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش می کنیم

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: از تلاش های شبانه روزی ستاد انتخابات، شورای تامین و تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات کمال قدردانی را دارم.

وی با بیان اینکه اندیمشک متعلق به همه مردم این شهرستان است و من خود را نماینده همه مردم می دانم تصریح کرد: همه باید با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر در راستای آبادانی و توسعه شهرستان تلاش کنیم.

با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش می کنیم

قلاوند عنوان کرد: شفافیت آرا را به طور کامل و در تمام مصوبات و بخش های مجلس و شهرستان اجرا خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش تمام اقدامات و عملکرد خود را به صورت مستمر به مردم ارایه خواهم داد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش می کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با همدلی و اتحاد برای آبادانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش می کنیم"، کلیک کنید.