«برنامه ملی آینده نگاری» معاونت علمی چیست؟

دایره المعارف دانش بنیان ها 84؛

«برنامه ملی آینده نگاری» معاونت علمی چیست؟

«برنامه ملی آینده نگاری» در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درصدد فراهم آوردن بستری مناسب برای ارتقای آینده نگاری و رشد تفکر آینده نگر در تمام سطوح جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتروز؛ «برنامه ملی آینده نگاری» در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درصدد فراهم آوردن بستری مناسب برای ارتقای آینده نگاری و رشد تفکر آینده نگر در تمام سطوح جامعه است.

«برنامه ملی آینده نگاری» درصدد است با ایجاد درک عینی در ارتباط با آینده و تغییرات آن، اجماع و هم رایی در خصوص اتخاذ راهبرد ها و سیاست ها در سطح ملی، ایجاد مکانیزم هشداردهی نسبت به تغییرات آینده و در نتیجه، مشارکت خصوصی- دولتی در طراحی راه حل ها و پرداختن به اولویت های ملی، آینده ای روشن تر را برای کشور رقم زند.

با توجه به اهداف و ضرورت های فوق، با تلاش های صورت گرفته سکانداری برنامه های آینده نگاری ملی کشور بر عهده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان قرار داده شد که با فعال سازی دبیرخانه برنامه در سال 94 و با طرح ریزی مدل بومی و ملی، در حال حاضر با تشکیل کمیته های مدیریت طرح و مشخص شدن برنامه ها اجرایی و زمانبندی هر کمیته، این طرح با همکاری سایر دستگاه ها و نهاد های محور در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«برنامه ملی آینده نگاری» معاونت علمی چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«برنامه ملی آینده نگاری» معاونت علمی چیست؟"، کلیک کنید.