تاثیر عجیب اندروید 15 بر شارژدهی موبایل شما!

به گزارش خبرگزاری تیتروز، اندروید 15 سرعت ورود گوشی شما به حالت Doze Mode را افزایش می دهد تا شارژدهی باتری در حالت استندبای بیشتر شود. درنتیجه برخی از دستگاه ها در آخرین سیستم عامل اندروید تا 3 ساعت شارژ استندبای بیشتری خواهند داشت.

براساس گزارش Android Authority، «دیو برک»، معاون مهندسی پلتفرم اندروید می گوید سرعت ورود گوشی ها به حالت Doze را تا 50 درصد در اندروید 15 افزایش داده است که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می کند. در حالت Doze فعالیت تمامی اپلیکیشن ها به حالت تعلیق درمی آید. حالت Doze یکی از قابلیت های اصلی سیستم مدیریت انرژی اندروید از نسخه 6.0 بوده است، و به گفته دیو برک، این ویژگی شاهد پیشرفت های بیشتری در اندروید 15 است.

این بهینه سازی برای همه دستگاه هایی که آپدیت اندروید 15 را دریافت می کنند، ارایه می شود. این بدان معناست که دستگاه هایی که اندروید 15 دارند، 50 درصد سریع تر از دستگاه های مجهز به اندروید 14 وارد حالت Doze می شوند.

تاثیر عجیب اندروید 15 بر شارژدهی شما!

اندروید 15 شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می کند

انتخاب بهترین زمان برای پردازش داده های پس زمینه در اندروید و حتی در سیستم عامل Wear OS یک مسیله بزرگ برای بهبود شارژدهی باتری محسوب می شود. وقتی که نمایشگر گوشی خود را خاموش می کنید، پس از مدتی گوشی اندرویدی شما به حالت Doze می رود تا شارژ کمتری مصرف شود. مطمیناً وقتی گوشی سریع تر به این حالت برود، عمر باتری در حالت استندبای بیشتر خواهد بود.

این بهبود به همه دستگاه هایی که به روزرسانی اندروید 15 را دریافت می کنند، ارایه خواهد شد. این امر شامل سیستم عامل Wear OS نیز می شود؛ البته آپدیت Wear OS 5 برپایه اندروید 14 است و نه اندروید 15. بااین وجود، احتمال دارد این قابلیت جدید در به روزرسانی Wear OS 6 در سال آینده میلادی منتشر شود.

گوگل به تازگی نیز در اندروید 15 قابلیت های جدیدی را برای مقابله با سرقت گوشی معرفی کرد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاثیر عجیب اندروید 15 بر شارژدهی موبایل شما!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاثیر عجیب اندروید 15 بر شارژدهی موبایل شما!"، کلیک کنید.