تازه ترین ضربه القسام به اشغالگران؛ انهدام 4 تانک و 2 بولدوزر و کشتن چند نظامی

تازه ترین ضربه القسام به اشغالگران؛ انهدام 4 تانک و 2 بولدوزر و کشتن چند نظامی

شاخه نظامی حماس اعلام کرد مجاهدان این گردان ها 4 تانک و دو دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و منفجر کردند.

به گزارش تیتروز، در بیانیه امروز دوشنبه گردان های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) آمده است مجاهدان این گردان ها گروهی از نیروهای اشغالگر را هم در داخل ساختمانی در این منطقه با راکت ضداستحکامات TBG هدف قرار دادند و این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رزمندگان القسام 4 تانک و دو دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در محله «امل» واقع در غرب شهر خان یونس با راکت ضدزره «یاسین 105» هدف قرار داده و منفجر کردند.

مجاهدان تک تیرانداز القسام امروز همچنین دو نظامی صهیونیست را در محله امل از فاصله صفر هدف قرار داده و به قتل رساندند.

همزمان سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد نظامیان رژیم اشغالگر را در مناطق شمالی نوار غزه با گلوله های خمپاره هدف قرار داده است.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تازه ترین ضربه القسام به اشغالگران؛ انهدام 4 تانک و 2 بولدوزر و کشتن چند نظامی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تازه ترین ضربه القسام به اشغالگران؛ انهدام 4 تانک و 2 بولدوزر و کشتن چند نظامی"، کلیک کنید.