تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر 6 درصد کاهش دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر 6 درصد کاهش دارد - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، رسول قنبری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تصادفات از 24 اسفند سال قبل تاکنون در جاده های استان بوشهر 200 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 302 مورد تصادف، 60 درصد کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه ترددهای درون استانی از 24 اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش یافته است افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان 6 درصد و خروجی هفت درصد در 14 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی گفت: از 24 اسفند سال 1402 تا روز گذشته تعداد تلفات جاده ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها 15 نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در 14 روز گذشته 167 نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد 157 نفر، 6 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نداشتن تمرکز کافی و بی توجهی راننده به جلو عامل اصلی تصادفات جاده ای و شهری است، تصریح کرد: خستگی، خواب آلودگی و سرعت زیاد از دیگر عوامل تصادفات به شمار می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر 6 درصد کاهش دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر 6 درصد کاهش دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.