تمجید امیرخان متقی از نقش رییسی و امیرعبداللهیان در توسعه همکاری های منطقه ای

به گزارش تیتروز، در این دیدار وزیر امور خارجه حکومت سرپرست افغانستان پیام تسلیت و همدردی امارت اسلامی و ملت افغانستان را در ارتباط با سانحه سقوط هلیکوپتر و جان باختن سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تعدادی از همراهان شان را ابراز داشت و از خداوند متعال برای جان باختگان بهشت برین و برای ملت ایران صبر جمیل استدعا کرد.

به گزارش تیتروز، براساس گزارش وزارت خارجه حکومت سرپرست افغانستان، امیرخان متقی در این دیدار نقش و زعامت رییس جمهوری و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را در توسعه همکاری های منطقه ای به خصوص با افغانستان ارزشمند خواند.

اذعان امیرخان متقی به نقش رییسی و امیرعبداللهیان در توسعه همکاری های منطقه ای
دیدار کاظمی قمی و امیرخان متقی

همچنین کاظمی قمی ضمن سپاسگزاری از پیام تسلیت حکومت و مردم افغانستان، بیان داشت که حکومت و مردم ایران پیام تسلیت حکومت و مردم افغانستان را
در نخستین لحظات حادثه دریافت نموده است.

در پایان حسن کاظمی قمی نیز روابط میان ملت ها و حکومت های افغانستان و ایران را صمیمی دانست و اظهار داشت که طرف افغان را در جریان آخرین تصمیم های جمهوری اسلامی در مورد مراسم تدفین قرار خواهد داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمجید امیرخان متقی از نقش رییسی و امیرعبداللهیان در توسعه همکاری های منطقه ای" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمجید امیرخان متقی از نقش رییسی و امیرعبداللهیان در توسعه همکاری های منطقه ای"، کلیک کنید.