تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، سرهنگ رضا همتی زاده شامگاه شنبه به خبرنگاران رسانه های استان اعلام کرد: با نزدیک شدن به روز 13 فروردین (روز طبیعت)، کلیه کارکنان پلیس راهور استان جهت ارتقا امنیت ترافیکی در آماده باش 100 در صد هستند و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابجایی مسافر در قسمت بار جداً خودداری کرده و در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون، از خروج خودرو جلوگیری به عمل می آید.

رییس پلیس راهور کردستان تصریح کرد: شهروندان عزیز مراقب کودکان و سالمندان باشند و از رها کردن آنها در کنار راه و بازی کردن بچه ها در خیابان ها و معابر اصلی در محلی که خانواده ها نشسته اند جلوگیری نمایند.

وی اظهار کرد: شهروندان و رانندگان ضمن مدیریت زمان رفت و برگشت، برنامه ریزی و زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکرده و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت های غیرمجاز با قاطعیت برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان عزیز از گذاشتن سبزه بر روی سقف، کاپوت یا صندوق عقب خودرو پرهیز کنند زیرا افتادن سبزه در کف خیابان ها باعث لغزندگی و بروز حادثه می شود.

رییس پلیس راهور کردستان یادآوری کرد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند و با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده شان هدیه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان در روز طبیعت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.