جزییات خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسراییل در یمن

جزییات خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسراییل در یمن

خبرگزاری رسمی یمن، امروز دوشنبه جزییاتی از خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دستگیری جاسوسان آنها و اعترافات شان منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، یک منبع آگاه امنیتی در یمن در گفتگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبا) گفت که سرویس های امنیتی و اطلاعاتی یمن جاسوس هایی را که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می کردند را دستگیر کردند.

 بر اساس این گزارش، این مزدوران از طریق افسران و اعضای یک نهاد اطلاعاتی موسوم به نیروی 400 (قوه 400) به خدمت گرفته شده و تحت فرمان یک فرد تحت تعقیب به نام عمار عفاش بودند. 

ماموریت این جاسوسان جمع آوری اطلاعات و رصد سایت های نظامی وابسته به نیرو های مسلح یمن در سواحل غربی کشور به نفع دشمن آمریکایی و اسراییلی بود. 

 به گفته این منبع آگاه، این جاسوس ها پس از دستگیری اعتراف کردند که اطلاعات لازم درباره مکان های شلیک موشک ها و پهپاد های یمن علیه مواضع صهیونیست ها و محل قایق های نیرو های مسلح را در اختیار دشمن آمریکایی – اسراییلی قرار می دادند. این افراد مختصات مکان های مذکور را به اپراتور های خود در نیروی 400 می فرستادند تا این مکان ها توسط هواپیما های دشمن آمریکایی و انگلیسی هدف قرار گیرند. 

بر اساس اعترافات این جاسوسان، ماموریت دیگر آنها انجام کار های خرابکارانه ای، چون تخریب و سوزاندن خودرو ها و تجهیزات نیرو های مسلح و امنیتی و ترور نیرو های مسلح با هدف منحرف کردن آنها از اهداف تعیین شده و ضربه زدن به جبهه داخلی و بی ثبات کردن جامعه یمنی بود. 

بر اساس این گزارش، تصاویری از اعترافات افراد بازداشت شده ساعت 3 عصر امروز به وقت صنعاء (3.30 ایران) منتشر خواهد شد.

خبرگزاری سبا روز گذشته با انتشار پیش خبری در این خصوص اعلام کرده بود که جزییات این خنثی سازی عملیات آمریکا و اسراییل در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسراییل در یمن" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات خنثی سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسراییل در یمن"، کلیک کنید.