حل مشکلات 46 بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس

حل مشکلات 46 بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس

تیتروز/فارس در پانصد و هشتاد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس، مشکلات 46 بنگاه اقتصادی استان بررسی و مرتفع شد.

پانصد و هشتاد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس امروز، 22 خردادماه به ریاست حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و با حضور دستگاه های ذیربط استانی، مدیران عامل بانک ها و مدیران بنگاه های اقتصادی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست موضوعات و مشکلات مطرح شده بنگاه ها جهت تقسیط بدهی( مالیاتی)، ترخیص کالا از گمرک مورد بررسی قرار گرفت و سپس جهت انجام اقدامات و همکاری لازم از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط راهکارهای اثربخش ارایه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در نشست مذکور موضوعات و چالش های 42 بنگاه اقتصادی مطرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه رفع موانع و تسهیل و همچنین مشکلات 4 بنگاه اقتصادی با زمینه فعالیت تولید آلومینیوم، پیمانکاری، تامین آب شهرک صنعتی بزرگ شیراز و… بررسی و در راستای حل و فصل آن ها تصمیم گیری و مصوبات لازم تصویب شد.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حل مشکلات 46 بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حل مشکلات 46 بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل استان فارس"، کلیک کنید.