حمله یک فرانسوی به رونالدو؛ خفه شو و به مسی حسادت نکن!

حمله یک فرانسوی به رونالدو؛ خفه شو و به مسی حسادت نکن!

به گزارش خبرگزاری تیتروز؛ کریستیانو رونالدو از زمانی که به عربستان رفته و پیراهن باشگاه النصر را به تن کرده است، بارها از لیگ فوتبال این کشور و پروژه فوتبال در عربستان تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش ورزش سه، یکی از تعریف های جنجالی رونالدو از لیگ عربستان صحبت های او در ماه ژانویه بود که خبرساز شد. رونالدو برای مقایسه لیگ روشن عربستان از لیگ یک فرانسه استفاده کرد، لیگی که به مدت دو فصل شاهد حضور رقیب همیشگی او لیونل مسی بود. رونالدو در صحبت هایش گفت: “لیگ عربستان بدتر از لیگ یک نیست. لیگ روشن حتی از لیگ یک رقابتی تر است. من حالا که یک سال است اینجا بازی می کنم می توانم این را ادعا کنم. ما همین حالا از لیگ فرانسه بهتر هستیم”.

این صحبت های رونالدو از یک طرف فرانسوی ها و از طرف دیگر هواداران لیونل مسی را ناراحت کرده بود. اما امروز با چند ماه تاخیر، تندترین واکنش به اظهارات رونالدو از طرف یکی از ستاره های سابق فوتبال فرانسه انجام شد.

فرانک لبوف که در سال 1998 با خروس ها فاتح جام جهانی شده است در واکنش به رونالدو مدعی شد او به خاطر حسادت همیشگی به لیونل مسی به لیگ فرانسه طعنه زده است.

لبوف در صحبت های خود گفت: “وقتی شنیدم که کریستیانو رونالدو لیگ عربستان را با لیگ یک مقایسه کرده خیلی ناراحت شدم. چرا او به جای مثال زدن از لیگ پرتغال باید به لیگ فرانسه اشاره کند؟ علتش واضح است: چون لیونل مسی در لیگ یک بازی می کرد. من برای کریستیانو به عنوان فوتبالیست احترام زیادی قایلم. ولی این چه حرفی است. خفه شو پسر. این حرفی که تو زدی بی انصافی بزرگی در حق لیگ یک است”.

ستاره سابق فوتبال فرانسه که به نظر می رسید حتی با این صحبت های تند همچنان عصبانیتش از کریستیانو فروکش نکرده در ادامه گفت: “من پرتغال را یکی از شانس های اصلی قهرمانی یوروی امسال می دانم ولی به یک شرط، به شرطی که رونالدو بازی نکند. من از او متشکرم که نقش بزرگی در فوتبال داشت ولی برای هر چیزی پایانی وجود دارد. او حق دارد در لیگ عربستان بازی کند، هر چند بعید می دانم به پول نیازی داشته باشد”.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله یک فرانسوی به رونالدو؛ خفه شو و به مسی حسادت نکن!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله یک فرانسوی به رونالدو؛ خفه شو و به مسی حسادت نکن!"، کلیک کنید.