حکم بدوی پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر مهاباد صادر شد

حکم بدوی پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر مهاباد صادر شد

به گزارش تیتروز آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی گفت: به گزارش مراجع امنیتی مهاباد مبنی بر فعالیت و همکاری غیرقانونی دو نفر از اعضای شورای شهر مهاباد با دو نفر از سردفتران اسناد رسمی و برخی کارمندان شهرداری در ارتکاب جرایمی همچون اخذ و پرداخت رشوه، اعمال نفوذ برخلاف قانون، تحصیل مال از طریق نامشروع جعل اسناد رسمی و جرایمی از این قبیل، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی این شهرستان قرار گرفت.

عتباتی ادامه داد: با محرز شدن بزه ارتکابی توسط این افراد با دستور قضایی متهمین دستگیر و پس از انجام تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی و با استناد به گزارش واصله از مراجع امنیتی مهاباد، نحوه و صورتجلسه دستگیری متهمین، کشف آلات جرم، کشف اسناد مجعول، اقرار متهمین و سایر دلایل و قراین موجود در پرونده، کیفرخواست متهمین صادر و شعبه کیفری دو مهاباد با احراز بزه انتسابی به متهمین آنها را بر اساس نوع و میزان جرایم ارتکابی به مجازات حبس، جزای نقدی، شلاق تعزیری و استرداد وجوه غیر حق محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود فساد زیبنده جامعه اسلامی نیست بر برخورد قاطع و بدون مماشات دادگستری استان با جریان های فساد تاکید و از مراجع نظارتی ادارات ، نهادها و ارگانها خواست تا نظارت های خود را جدی تر کنند و اجازه بروز فساد را ندهند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حکم بدوی پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر مهاباد صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حکم بدوی پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر مهاباد صادر شد"، کلیک کنید.