خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند

در همایش ملی طرح اعتلا؛

خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند؛ در آستانه انتخابات یکی از این اشکالات قبیله گرایی و سهم خواهی است.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، محمد قربانی گلشن آبادی، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بعدازظهر امروز دوشنبه 30 بهمن در همایش طرح ملی اعتلا(ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی) اظهار کرد: دانشجویان دکتری فرماندهان اصلی جهاد تبیین هستند. هم اکنون در آستانه لیله القدر انقلاب هستیم و ملت سرنوشت کشور را برای چهار سال در احتیار 290 نماینده تعیین می کنند.

وی با اشاره به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مجلس در راس امور است. طبیعتا انتطار مردم از مجلس بر اساس همین ظرفیت بالاست.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه قوانین در مجلس یازدهم در بخش های مختلف خوب و پیشرو محسوب می شود، عنوان کرد: اما اشکالاتی به ویژه در آستانه انتخابات وجود دارد؛ یکی از این اشکالات قبیله گرایی و سهم خواهی است.

قربانی گلشن آبادی با بیان اینکه خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند، یادآور شد: دوران این طرح ها تمام شده است. امروز مجلس با وجود افسران جهاد تبیین باید در اختیار مذاکرات کشور باشد. ما در حوزه انرژی و مصرف بنزین، اشتغال زیست محیطی و کشاورزی آسیب اجتماعی بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به بسیاری ابهامات از جمله چای دبش پاسخ داده نشد و افکار عمومی سوال می کنند، اظهار کرد: دوره ادبیات اصلاح طلبی و اصول گرایی تمام شده است. ما شاهد دو جریان انقلابیون و ضد انقلابیون هستیم؛ هر جا جریان انقلاب مطرح باشد، توسعه داریم و هر جا جریان ضدانقلابیون مطرح باشذ، ذلت بوده است.

قربانی گلشن آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بالاخره ماجرای چای دبش به کجا رسید، ادامه داد: اگر امروز مردم ناراضی هستند؛ حفظ وضع موجود به معنای تکرار گذشته است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان درباره وضع کنونی کشور سوال می کنند، عنوان کرد: باید همه در پیشگاه ملت پاسخگو باشند؛ تغییر نرخ دلار و اشتغال جوانان باید به درستی پاسخ و بررسی شود، زیرا  230هزار شهید داده ایم و نباید خون آن ها پایمال شود.

وی با بیان اینکه محافظه کاری به معنای مرگ انقلاب و جریان هاب گونتگون است، خاطرنشان کرد: باید ببینیم که چه طرحی برای آینده کشور داریم.

قربانی گلشن آبادی با بیان اینکه جریان انقلاب مطالبه گر و محافظه کار است، عنوان کرد: کاندیدایی که به مردم شام و ناهار وعده دهند، می گوییم از هم اکنون دزد است و صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید محافظه کاری کنیم، اظهار کرد: محافظه کار نسبت به آرمان های این ملت خاین است و تک تک شما باید از حیثیت، شرف و آرمان های این ملت محافظت کنید. در آخر امیدواریم کسانی که وارد مجلس می شوند، منادی مقاومت باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودطراح پندارها قبیله گرایی و سهم خواهی را امتداد می دهند"، کلیک کنید.