دانشگاه آزاد با رویکرد مسیله محوری نقش خود را به درستی ایفا می کند + فیلم

رضوی نژاد در گفت وگو با تیتروز:

دانشگاه آزاد با رویکرد مسیله محوری نقش خود را به درستی ایفا می کند فیلم

رییس سازمان بسیج علمی کشور گفت: در رویکرد مسیله محوری باتوجه به شرایطی که در کشور داریم سعی شده برای دانشگاه ها ماموریت گرایی تعریف شود و دانشگاه آزاد سعی کرده در این رویکرد نقش خود را به درستی تعریف کند.

روح الله رضوی نژاد رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، بعد از بازدید از نمایشگاه روایت تحول در مورد دستاورد های علمی دانشگاه آزاد اظهار کرد: به نظرم مدل و چارچوبی که دانشگاه آزاد تلاش کرده با رویکرد تحولی و ریل گذاری جدید بنا کند، ارزشمند است.

رضوی نژاد بیان کرد: در این نمایشگاه دیدیم که دانشگاه آزاد سعی کرده، وضع موجود و ظرفیت هایی که در اختیار دارد و حتی ظرفیت هایی که در کشور هست را شناسایی کند و با توجه به نقش آفرینی که می تواند برای دستیابی به مرجعیت علمی و تحقق تمدن اسلامی داشته باشد نقش خود را تعریف کند و اگر ریل را ریل درستی قرار دهد می تواند پیامد های خوبی را به همراه داشته باشد.

 وی افزود: در تمدن نوین اسلامی که آرمان انقلاب است و نقش دانشگاه ها برای تحقق آن مهم است و در واقع همراهی علم و ایمان می تواند معجزات را رقم بزند و اگر در بستر جامعه اسلامی، تولید علم و فناوری اتفاق بیفتد قطعا این علم و فناوری هم می توانند حل مسیله کنند و هم آن علم در بستر جهان بینی اسلامی خواهد بود .

رییس سازمان بسیج علمی کشور تاکید کرد: نکته بعدی، رویکرد مسیله محوری است که دانشگاه آزاد پیگیر آن بود و البته رویکرد مسیله محوری منحصر به دانشگاه نیست و سیستم حکمرانی باید نقش دانشگاه ها را تعریف کند و اگرسیستم حکمرانی نتواند خوب آن جایگاه را برای دانشگاه ها تعریف کند کار آسانی در رویکرد مسیله محوری نخواهیم داشت.

رضوی نژاد گفت: در رویکرد مسیله محوری باتوجه به شرایطی که در کشور داریم سعی شده است برای دانشگاه ها ماموریت گرایی تعریف شود و دانشگاه آزاد نیز تلاش کرده در این زمینه نقش آفرینی داشته باشد و با رویکرد مسیله محوری نقش خود را تعریف کند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه آزاد با رویکرد مسیله محوری نقش خود را به درستی ایفا می کند + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه آزاد با رویکرد مسیله محوری نقش خود را به درستی ایفا می کند + فیلم"، کلیک کنید.