دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادیزاده به عنوان مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسوول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تامین اهداف و ارتقای توانمندی های کمیته و انجام مسیولیت های محوله موفق و موید باشید.

همچنین حسن زاده در حکمی دیگر، هادی رضایی را به عنوان مسوول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسیول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمودهای

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تامین اهداف و ارتقای توانمندی های کمیته و انجام مسیولیت های محوله موفق و موید باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.