دو ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر

دو ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر

در رقابت های دوومیدانی لیگ الماس در قطر یک طلا و یک نقره نصیب دوومیدانی کاران ابران شد. 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تیتروز و به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده100متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، فرزانه فصیحی دونده دو های سرعت تیم ملی کشورمان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

بر همین اساس، فرزانه فصیحی در این رقابت توانست حدنصاب11.71ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان هشتمی را کسب نماید.
در این رقابت نماینده کشور انگلستان با ثبت زمان 10.98ثانیه قهرمان شد و دو دونده از کشور آمریکا نیز به ترتیب با ثبت حدنصاب های 10.99ثانیه و 11.02ثانیه در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی احمدی در ماده 800 متر

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده800 متر مسابقات دوومیدانی لیگ الماس (بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، سبحان احمدی دونده دو های نیمه استقامت تیم ملی کشورمان در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.
بر همین اساس، سبحان احمدی در این رقابت توانست حدنصاب1:48.92دقیقه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان قهرمانی را کسب نماید. در این رقابت نماینده کشور قطر با ثبت زمان 1:49.98دقیقه نایب قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حدنصاب های 1:50.17دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

نایب قهرمانی پیرجهان در ماده 400متر با مانع

در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده 400متر با مانع مسابقات دوومیدانی لیگ الماس (بخش غرب آسیا) که به میزبانی کشور قطر درحال برگزاری است، مهدی پیرجهان دونده دو های با مانع تیم ملی کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد.
بر همین اساس، مهدی پیرجهان در این رقابت توانست حد نصاب 50.60ثانیه رابه ثبت برساند و با این زمان عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید. در این رقابت نماینده کشور لبنان با ثبت زمان 49.84ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب های 51.69ثانیه پس از پیرجهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو ومیدانی لیگ الماس| ناکامی فصیحی، طلای احمدی و نقره پیرجهان در قطر"، کلیک کنید.