رای اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند

رای اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند

تیتروز/گلستان نویسنده و پژوهشگر گلستانی حق رای را برای هر شخص سبب ایجاد شخصیت و نشان دادن وجه شهروندی فرد دانست و گفت: این پیامد در رای اولی ها باعث ایجاد حس قدرت و مسیولیت در قبال پیشرفت کشور می شود.

سمیه خزایی در گفت و گو با تیتروز با اشاره به سخن شهید گرانقدر سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «باید از اصول مراقبت کنیم؛ اصول یعنی ولایت فقیه»، اظهار کرد: شرکت در عرصه انتخابات لبیک گفتن به ولایت، اصول و ارزش ها است.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهمی در این حماسه علاوه بر حضور هر شخص همراه کردن دیگران با خود است، توضیح داد: یکی از وظایف ضروری هر فرد در انتخابات ایجاد انگیزه و تشویق به شرکت دیگران در این امر بسیار مهم است چرا که اثرات مثبت زیادی در پی خواهد داشت.

نویسنده و پژوهشگر گلستانی از فضاسازی رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخابات خبر داد و اذعان کرد: باید توجه داشت هر نقطه ای را که دشمن مورد هدف قرار می دهد دقیقا ارزش ها و قدرت مردم در آن جا نهفته است که نباید به آن کم توجهی شود.

خزایی انتخابات را فرصتی برای جبران انتخاب های اشتباه در گذشته و یا بهبودبخشی آن ها دانست و ادامه داد: یک انتخاب درست مقدمه ساز پیشرفت، بهبود و حرکت رو به جلو یک کشور است.

وی با بیان اینکه حضور رای اولی ها نقش پُررنگی در این عرصه ایفا می کند، تصریح کرد: حق انتخاب به نسل جوان ما سبب ایجاد حس مسیولیت و مفید بودن آنان خواهد شد که این خود باعث تلاش بیشتر آنان برای ساخت ایرانی با عظمت و پرقدرت تر می شود.

نویسنده و پژوهشگر گلستانی با ذکر حدیث «اطلُبوا العِلمَ مِنَ المَهد الَی اللَّحْد» خواستار توجه بیشتری از سمت مسیولان و نامزدهای انتخاباتی در راستای بسترسازی و تحقق این امر مهم شد و گفت: به عنوان کسی که در جهت علم آموزی و نویسندگی دستی به قلم دارم باید به کمبودها و ضعف های حوزه انتشارات در استان اشاره کنم.

خزایی پای بند بودن نامزدهای انتخاباتی به وعده ها و قول هایشان را یکی از ویژگی های مهم یک نماینده خوب برشمرد و افزود: اهل عمل و پای بند بودن نمایندگان به گفته هایشان خود سبب افزایش اعتمادپذیری در مردم و ایجاد انگیزه برای شرکت در مراحل بعدی انتخابات می شود.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رای اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رای اولی ها باعث پیشرفت کشور هستند"، کلیک کنید.