سرپرست شمس آذر: سرآبادانی، آزادمنش و گودرزی را به هیچ تیمی نمی دهیم

سرپرست شمس آذر: سرآبادانی، آزادمنش و گودرزی را به هیچ تیمی نمی دهیم

شمس آذر قزوین در حالی با استقلال خوزستان دیدار می کند که تغییراتی در این تیم صورت گرفته است.

مصیب چگینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، درباره دیدار شمس آذر با استقلال خوزستان در هفته اول از دور برگشت بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: همه بازی ها حکم فینال را دارد و هیچ دیداری آسان نیست. استقلال خوزستان در انتهای جدول است ولی خود را در نقل و انتقالات نیم فصل به خوبی تقویت کرده و مطمین هستیم که تیمی بسیار متفاوت نسبت به نیم فصل اول برابر ما قرار می گیرد. خدا را شکر تمامی نفرات در خدمت تیم هستند و می خواهیم در اولین بازی از دور برگشت لیگ برتر به بهترین نتیجه برسیم.  

سرپرست تیم شمس آذر افزود: استقلال خوزستان را با توجه به کادرفنی با تجربه اش، تیم آماده اش نسبت به دور رفت، حریفی سرسخت می بینیم. هدف ما ارایه یک بازی تماشاگرپسند است و امیدواریم که در مقابل هواداران مان تمامی امتیازات این بازی حساس را بگیریم. از امتیاز میزبانی هم به بهترین شکل بهره بریم. نکته مثبت اینکه هیچ بازیکنی مصدوم نداریم و مشکلات آسیب دیدگی از تیم ما دور شده است.  

چگینی در خصوص اینکه وضعیت نقل و انتقالاتی شمس آذر به کجا انجامید، عنوان کرد: معین قربانی، سجاد بازگیر، امید علیپور و امیر شبانی را جذب کردیم، هادی معروفی را هم از تیم امیدمان که در لیگ امید صدرنشین است جذب کردیم. رحمان جعفری، عرفان قهرمانی، علی اصغر اعرابی و سعید کریمی از ما جدا شدند. پوریا سرآبادانی، علی آزادمنش و حسین گودرزی می مانند و آنها را به تیمی نمی دهیم. بعد از بازی با استقلال خوزستان، شرایط تیم بررسی می شود و اگر سرمربی تیم تشخیص دهد درباره جذب بازیکن دیگری اقدام می شود. شاید از تیم های امید یا جوانان مان بازیکن جذب کنیم.  

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست شمس آذر: سرآبادانی، آزادمنش و گودرزی را به هیچ تیمی نمی دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست شمس آذر: سرآبادانی، آزادمنش و گودرزی را به هیچ تیمی نمی دهیم"، کلیک کنید.