سفارت روسیه در ایران: حمله به کنسولگری ایران می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه شود

سفارت روسیه در ایران: حمله به کنسولگری ایران می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه شود

سفارت روسیه در تهران با محکوم کردن حمله رژیم صهیونسیتی به سفارت ایران در سوریه تاکید کرد: این حملات می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیش بینی است، شود.

به گزارش تیتروز، در متن بیانیه سفارت روسیه در تهران آمده است: « عمیقا از حمله اسراییل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب بروز تلفات جانی و تخریب ساختمان آن گردید شوکه و خشمگین هستیم.

این اقدام نه تنها نقض فاحش تمامی مبانی حقوق بین المللی از جمله کنوانسیون های وین است که مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را تضمین می نماید، بلکه می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیش بینی است، شود.

مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده ها و نزدیکان کشته شدگان ابراز نموده و همچنین برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل داریم.»

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفارت روسیه در ایران: حمله به کنسولگری ایران می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفارت روسیه در ایران: حمله به کنسولگری ایران می تواند باعث تشدید تنش ها در خاورمیانه شود"، کلیک کنید.