سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد + جزییات

سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد + جزییات

به گزارش خبرگزاری تیتروز، توکلی، رییس هیات مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت در این باره گفت: زمان واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال 1401 شرکت های سرمایه پذیر، ابتدای سال 1403 است.

او ادامه داد: این افراد حدودا 30 درصد از کل سهامداران سهام عدالت را شامل می شوند. این 30 درصد، مربوط به دو شرکت سرمایه پذیر هستند که سود آنها به موقع پرداخت نشده است.

اقتصادآنلاین نوشت: توکلی در این باره اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 1402، طبق برنامه ریزی ها و با تلاش های دولت برای واریز این سود به حساب سهامداران، بخش زیادی از سود سهام عدالت به حساب افراد مشمول واریز شد؛ اما سهامداران یک یا دو شرکت موفق به دریافت به موقع این سود نشدند.

وی در نهایت توضیح داد: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، افرادی که سود سهام عدالت سال 1401 را هنوز دریافت نکرده اند، در سال 1403 این سود به حساب آنها واریز خواهد شد.

سود سهام عدالت، قرار بود در دو مرحله پرداخت شود، اما به خاطر بدعهدی برخی شرکت ها، واریز این سود مالی سال 1401 ، به 3 مرحله افزایش یافت.
حالا بنابر اعلام رییس سازمان بورس احتمالا واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت خرداد ماه خواهد بود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد + جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد + جزییات"، کلیک کنید.