طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی

طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی

همزمان با برپایی «آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی»، طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی در معابر پرتردد تهران و سراسر کشور اجرا شد.

به گزارش تیتروز، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به صیانت و حفظ هویت ملی و زبان فارسی به عنوان یکی از ارکان مهم برنامه های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، گفت: امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403، همزمان با زادروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، طرح پاسداشت زبان فارسی با استفاده از ظرفیت های گرافیکی و تبلیغات محیطی به کمک کانون های آگهی و تبلیغاتی فعال در رسته تبلیغات محیطی در سراسر کشور اکران شد.

محمدیان با بیان اینکه پاسداشت زبان فارسی از جمله مسایل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری و امری فرانهادی و هویتی و البته در عرصه تبلیغات با تکالیف و وظایف دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی مرتبط است، اظهار کرد: توسعه، ترویج و حفظ و نشر زبان فارسی به عنوان نماد و هویت ملی ایرانیان با بهرگیری از همه ظرفیت های تبلیغاتی در عرصه های مختلف محیطی،  مجازی، بسته بندی کالا و نام گذاری های سر در اصناف با احصا و به کارگیری شاخص های فرهنگی کشور از جمله اقدامات نوآورانه و خلاقانه ای است که در این دوره مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: امید است در راستای تحقق اهداف توسعه ای تبلیغاتی کشور با سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق تر، این حرکت فرهنگی-اجتماعی نه تنها گامی ثمربخش برای اعتلای جایگاه زبانی فارسی  به عنوان هویت ملی مردم عزیز ایران بلکه ابزار انتقال تمدن ایرانی-اسلامی به جهان باشد.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی"، کلیک کنید.