فیلم| خودروی جذاب شیایومی رونمایی شد

فیلم| خودروی جذاب شیایومی رونمایی شد

آفتاب نیوز :

شرکت شیایومی اعلام کرد که نسخه استاندارد SU7، یک سدان اسپرت چهار در است که با قیمت دویست و پانزده هزار و نهصد یوان چین معادل حدود 30 هزار دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد.

قیمت نسخه سطح بالاتر همین خودرو به ترتیب از دویست و چهل و پنج هزار یوان و دویست و نود و نه هزار یوان چین شروع می شود.

به گفته بنیانگذار شیایومی، این شرکت قصد دارد اکوسیستمی ایجاد کند تا تلفن های هوشمند، لوازم خانگی و ماشین خود را به هم متصل کند.

بر این اساس اتصال میان دستگاه های شیایومی یکی از اولویت های اصلی در طراحی محصولات این شرکت است.

لی جون، مدیر عامل شیایومی در همین زمینه می گوید: «هوشمندی کلید موفقیت در بازار رقابتی خودرو های الکتریکی هوشمند و در واقع مزیت شیایومی است.

ما با تجربه 14 ساله خود در تولید گوشی های هوشمند، به تجربیات خوبی دست یافته ایم تا فناوری تلفن هوشمند را این بار در خودرو های خود اعمال کنیم.»

شیایومی سال 2021 اعلام کرد که می خواهد به صنعت خودرو های الکتریکی جهان وارد شود. نخستین بار دسامبر 2023 این شرکت از مدل SU7 رونمایی کرد.

مدیرعامل این شرکت در همان رویداد تاکید کرده بود که شیایومی می خواهد ظرف 15 تا 20 سال آینده به یکی از پنج خودروساز برتر جهان تبدیل شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| خودروی جذاب شیایومی رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| خودروی جذاب شیایومی رونمایی شد"، کلیک کنید.