لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی آف دوم

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی آف دوم

پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال با انجام 4 دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، پلی آف دوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز سه شنبه 21 فروردین ماه با انجام 4 دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، تیم ذوب آهن میزبان تیم کاله بود و با نتیجه 80 بر 57 به پیروزی رسید. در این بازی جمال جونز با 8 امتیاز، 10 ریباند، 2 پاس گل و کارایی 13 بهترین بازیکن شد. ذوب آهن اصفهان با کسب این پیروزی، سری را 2 بر صفر جلو افتاد.

در دیگر دیدار مرحله پلی آف دوم، تیم های طبیعت و نفت آبادان به رقابت پرداختند و طبیعت با نتیجه 101 بر 87 پیروز میدان شد. جوردن استیونز در این دیدار با 46 امتیاز، 5 ریباند، 8 پاس گل و کارایی 42 بهترین بازیکن بود. سری این دیدار با کسب نخستین پیروزی طبیعت، 1 – 1 برابر شد.

تیم شهرداری گرگان در مرحله پلی آف دوم مقابل لیموندیس به میدان رفت و دومین پیروزی خود را در این سری با نتیجه 89 بر 77 به دست آورد. بهترین بازیکن این بازی ارسلان کاظمی با 12 امتیاز، 12 ریباند، 4 پاس گل و کارایی 25 بهترین بازیکن شد. سری این دیدار 2 بر صفر به سود شهرداری گرگان شد.

در آخرین بازی پلی آف دوم مس کرمان به مصاف تیم مهرام رفت و این دیدار را در وقت اضافه اول با نتیجه 100 بر 95 واگذار کرد. در این دیدار سجاد پذیرفته با 29 امتیاز، 12 ریباند، 2 توپ ربایی و کارایی 33 بهترین بازیکن بود. مهرام با کسب این پیروزی 2 بر صفر سری را پیش افتاد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی آف دوم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال| پیروزی مدعیان در پلی آف دوم"، کلیک کنید.