مامور قلابی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

مامور قلابی در تهران دستگیر شد - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت مشابه همراه با ضرب و جرح از اتباع کشورهای همسایه بررسی موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، فردی با استفاده از 2 دستگاه خودروی سواری پژو و سمند با تردد در محدوده پایانه های مسافربری و مسافرکشی به بهانه های مختلف از مسافران که از اتباع کشورهای همسایه بودند زورگیری کرده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی هویت متهم را شناسایی کردند گفت: در گام بعدی کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق به دستگیری این فرد در یک عملیات منسجم شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 100 فقره سرقت اعتراف کرد و 15 مال باخته وی را شناسایی کردند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مامور قلابی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مامور قلابی در تهران دستگیر شد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.