مسوول باخت خانگی امروز من هستم / باید به نظر داور احترام گذاشت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

مسوول باخت خانگی امروز من هستم / باید به نظر داور احترام گذاشت - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، شامگاه چهارشنبه محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست برابر استقلال خوزستان با عذرخواهی از هواداران ذوب آهن اظهار داشت: من مقصر این شکست هستم و مسوولیت این باخت را بر عهده می گیرم. این قول را به هواداران می دهم که ادامه راه جبران کنم و روند تیم درست شود

وی پیرامون صحنه مشکوک به پنالتی این تیم در دقیقه 9 ادامه داد: باید به نظر داور احترام گذاشت و آن را به باشگاه و کارشناسان سپرد اما من فکر می کردم داور پنالتی گرفته است!

سرمربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: ما روی کناره ها برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم؛ امروز بیشتر سعی کردیم پاس بدهیم، تغییر سیستم هم داشتیم؛ با چهار دفاع بازی را شروع کردیم تا بغل ها را دو به یک بکنیم؛ بیشتر از تمام بازی هایی که در اصفهان داشتیم ایجاد موقعیت کردیم ؛ دو گل خوردیم که ناراحت شدم؛ من سعی کردم با بازیکنانی که در اختیار داشتم برنامه هایمان را اجرا کنیم؛ به طور قطع ایراداتی بوده و وقتی بازی را باختیم نباید بهانه ای بیاوریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسوول باخت خانگی امروز من هستم / باید به نظر داور احترام گذاشت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسوول باخت خانگی امروز من هستم / باید به نظر داور احترام گذاشت – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.