مصدومان تیم ملی تمرین نکردند/میهمانان ویژه به آزادی آمدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

مصدومان تیم ملی تمرین نکردند/میهمانان ویژه به آزادی آمدند - خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتروز، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با ترکمنستان از ساعت 19:40 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*کادر فنی تیم ملی زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند و چمن را آماده تمرین تاکتیکی کردند.

* یک هوادار معلول تیم ملی در محل تمرین حضور یافته و با ملی پوشان عکس یادگاری گرفت.

* مجتبی محرمی، پیشکسوت فوتبال کشورمان و پرسپولیس در این تمرین حضور داشت.

* علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در کنار زمین حضور داشت و تمرین نمی کرد. همچنین مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی در این تمرین غایب بودند. این بازیکنان شانسی برای حضور مقابل ترکمنستان ندارند.

* ملی پوشان کشورمان به دلیل سرمای هوا با لباس های گرم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* پس از انجام کارهای بدنی، ملی پوشان در 2 گروه مجزا تقسیم شدند و هر گروه در قالب 2 تیم با کاورهای سفید و سبز، به ضربه زنی سمت دروازه های کوچک پرداختند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی از بازیکنان جوان بخصوص محمد قربانی هنگام بازی آقا وسط خواست تا تحرک بیشت ی داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومان تیم ملی تمرین نکردند/میهمانان ویژه به آزادی آمدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومان تیم ملی تمرین نکردند/میهمانان ویژه به آزادی آمدند – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.