ممبینی: عملکرد مثبت فوتبال بانوان نقطه عطفی برای ایران بود

ممبینی: عملکرد مثبت فوتبال بانوان نقطه عطفی برای ایران بود

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید کسب موفقیت در رده سنی بانوان در مسابقات کافا نقطه عطفی برای فوتبال ایران بود.

به گزارش تیتروز، هدایت الله ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک یک نشست خبری درباره فصلی که گذشت و عملکرد فدراسیون فوتبال اظهار کرد: فصل گذشته جام ملت های آسیا را داشتیم. ایران عملکردی در خور یک تیم قهرمان را به دست آورد و مشترکا مقام سوم را به دست آوردیم. شاید می توانستیم قهرمان باشیم. از نظر کیفیت بهترین تیم جام ملت ها بودیم. اواخر سال قبل در فوتبال ساحلی در جهان سوم شدیم و این نمره قابل قبول و خیلی خوبی بود. امسال با قهرمانی فوتسال در آسیا شروع کردیم و دو قهرمانی هم در کافا در رده های سنی بانوان داشتیم. این نقطه عطفی برای فوتبال ماست.

او ادامه داد: فوتبال بانوان ما در کشور نوپاست اما بانوان ما با اقتدار مقام اول کافا را به دست آورد. تیم بزرگسالان در ایام تعطیلات بازی های فیفادی را برگزار کرد. چند روز پیش با وجود دوری راه و سختی سفر به مصاف هنگ کنگ رفتند و پیروز شدند. این پایان مسابقات دور دوم مقدماتی جام جهانی بود و دور بعدی را در شهریور ماه خواهیم داشت. قرعه کشی در مالزی برگزار خواهد شد و قرعه ما مشخص می شود. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی حضور داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: با توجه به اینکه ما تیم بیستم دنیاست و با تیمی مثل ازبکستان بازی داریم که برخی بازیکنانش در ایران کار می کنند، بازی بسیار جذاب خواهد بود. این تیم کیفیت بالایی هم دارد. بازیکنان تیم ملی دوست دارند که هواداران بیایند و تشویق کنند. امیدوارم با این هوای خوب در فصل بهار هواداران به استقبال تیم ملی بیایند و علاقه مندی خودشان را به فوتبال نشان دهند.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممبینی: عملکرد مثبت فوتبال بانوان نقطه عطفی برای ایران بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممبینی: عملکرد مثبت فوتبال بانوان نقطه عطفی برای ایران بود"، کلیک کنید.