نامزد جنجالی منتقد رژیم اسراییل به پارلمان انگلیس راه یافت

نامزد جنجالی منتقد رژیم اسراییل به پارلمان انگلیس راه یافت

در انتخابات ویژه شهری در شمال انگلیس، سیاستمداری به پیروزی رسید که سابقه اظهاراتی جنجالی علیه رژیم صهیونیستی را در کارنامه دارد.

به گزارش تیتروز «جرج گلووی» سیاستمدار چپ انگلیسی و عضو سابق حزب کارگر این کشور در انتخابات میان دوره شهر «روچدیل» به پیروزی قاطع دست یافت و آن را مصداق «جابجایی صفحات زمین» دانست!

او در پیام خود پس از پیروزی در انتخابات به انتقاد صریح از «کر استارمر» رهبر حزب کارگر و «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس پرداخت و گفت: «کر استارمر، این برای غزه است! شما برای نقش خود در تسهیل، تقویت و حمایت متعاقب از فجایعی که در حال حاضر در غزه جریان دارد بهای سنگینی پرداخت کرده اید و در آینده نیز پرداخت خواهید کرد.»

گلووی در گذشته عضو حزب کارگر بود، اما در سال 2003 در پی انتقاد آشکار از جنگ عراق، از این حزب اخراج شد. 

در پی درگذشت نماینده شهر روچدیل در پارلمان انگلیس، مردم این شهر در اتخابات ویژه شرکت کردند تا نماینده ای جدید برای پارلمان انتخاب کنند.

حزب کارگر انگلیس در این انتخابات نماینده ای نداشت، زیرا چندی پیش یک فایل صوتی از گزینه مورد نظر این حزب منتشر شد که او در آن رژیم صهیونیستی را مسیول حمله حماس به مواضع این رژیم در هفتم اکتبر می دانست. در پی انتشار این صوت، حزب کارگر حمایت از نامزد خود را قطع کرد.

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نامزد جنجالی منتقد رژیم اسراییل به پارلمان انگلیس راه یافت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نامزد جنجالی منتقد رژیم اسراییل به پارلمان انگلیس راه یافت"، کلیک کنید.