نقش آفرینی نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در برگزاری انتخابات پرشور

نقش آفرینی نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در برگزاری انتخابات پرشور

رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی می توانند در ترغیب آحاد مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات نقش آفرین باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی توسعه زیست فناوری و رشد تولید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، گفت: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به عنوان قشر فرهیخته و نخبه جامعه می توانند در ترغیب آحاد مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شرای اسلامی و خبرگان رهبری نقش آفرین باشند.

وی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، فرصتی برای جامعه دانشگاهی است تا نقش خود را در تصمیم گیری های مهم کشور ایفا کنند و به شکل مستقیم در سرنوشت دانشگاه و جامعه تاثیرگذار باشند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با تاکید مشارکت حداکثری دانشگاهیان در انتخابات بیان کرد: شرکت در انتخابات نه تنها فرصتی برای تجربه دموکراسی و مشارکت شهروندی است، بلکه فرصتی برای تعامل و همکاری با دیگر افراد جامعه نیز محسوب می شود.

رحیمی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه خواست با حضور فعال در صحنه انتخابات، به عنوان یک رویداد ملی و سرنوشت ساز، به رشد و توسعه جامعه کمک کنند.

این مقام مسیول در ادامه توضیح داد: حضور پرشور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری می تواند تاثیرات بسیار مهمی بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان داشته باشد.

 رحیمی گفت: حضور پرشور در انتخابات به مردم فرصت می دهد تا نقش فعالی در فرآیند انتخابات داشته باشند و از حقوق شهروندی خود استفاده کنند. این امر می تواند به تقویت دموکراسی و مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های کشور کمک کند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات می تواند به شکل مستقیم بر سیاست ها و تصمیم گیری های کشور تاثیر بگذارد. مردم با انتخاب نمایندگان خود، می توانند سیاست های مطلوب خود را حمایت کرده و تغییرات مورد نظر خود را در سیاست های کشور اعمال کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: حضور فعال در انتخابات می تواند به ترویج ایده ها و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کمک کند و از تعصبات و آسیب های بروز شده جلوگیری کند. بنابراین، حضور پرشور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری می تواند به تقویت دموکراسی، تاثیرگذار بر سیاست ها و حفظ اصول انقلاب اسلامی کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش آفرینی نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در برگزاری انتخابات پرشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش آفرینی نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در برگزاری انتخابات پرشور"، کلیک کنید.