پیروزی مهم مادریدی ها و تداوم صدرنشینی

پیروزی مهم مادریدی ها و تداوم صدرنشینی

ریال مادرید در چارچوب هفته سی ام لالیگا موفق شد در برنابیو بیلبایو را مغلوب کند و به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.

به گزارش تیتروز، در آخرین بازی از روز سوم این هفته لالیگا مادریدی ها در برنابیو میزبان شاگردان ارنستو والورده بودند و در پایان موفق شدند با 2 گل این تیم را مغلوب کنند.

هر 2 گل ریالی ها در این بازی را رودریگوی برزیلی به ثمر رساند و میلیتایو، مدافع برزیلی این تیم هم در آخرین دقایق پس از مدت ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت وارد زمین شد و مورد تشویق ایستاده هواداران قرار گرفت.

امروز ژیرونا هم موفق شد در خانه به سختی ریال بتیس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و رتبه سومی خود را تثبیت کند. گل سوم ژیرونا در دقیقه 92 به ثمر رسید.

با توجه به پیروزی هر 3 مدعی یعنی ریال مادرید، بارسلونا و ژیرونا در این هفته تغییری در جدول حاصل نشد و شاگردان آنچلوتی فاصله 8 امتیازی خود با کاتالان ها را حفظ کردند.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

سلتاویگو 0 – 0 رایو وایوکانو

آلاوس 0 – 1 ریال سوسیه داد

پایان خبر تیتروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی مهم مادریدی ها و تداوم صدرنشینی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی مهم مادریدی ها و تداوم صدرنشینی"، کلیک کنید.