کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403/ فعالیت 3345 پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

رییس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد؛

کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403 فعالیت 3345 پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403 خبر داد و گفت: در این ایام 50 هزار و 800 ماموریت ترافیکی انجام و حدودا 43 هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری تیتروز، جعفر میعادفر، در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی 3345 پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت.

وی از فعالیت دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و 296 هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام 50 هزار و 800 ماموریت ترافیکی انجام و حدودا 43 هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز 1403 خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز 193 سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی 26 هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403/ فعالیت 3345 پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 10 درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز 1403/ فعالیت 3345 پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز"، کلیک کنید.