آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز 1403

به گژارش خبرگزاری تیتروز استان چهارمحال وبختیاری، مسعود مثنوی ظهار داشت : جمعیت هلال احمر استان در طرح خدمات نوروزی1403 با برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان، امداد و نجات نوروزی، خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرنن نوروزی، پویش هلال رحمت( تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای کمک به نیازمندان) ، ارایه خدمات درمانی و دارویی و برپایی ایستگاه آموزشی به مسافرین نوروزی، آماده خدمت رسانی می باشد.

آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز ۱۴۰۳

وی همچنین افزود: برای ارایه این خدمات 58 پایگاه امداد و نجات ، مرکز پشتیبانی عملیاتی و پستهای ثابت و سیار جوانان با حضور 2 هزار نفر از کارکنان، جوانان، امدادگران ، نجاتگران ، داوطلبان و مربیان جمعیت هلال احمر استان از 24 اسفند 1402 تا 17 فروردین 1403 آماده ارایه خدمات به مسافرین نوروزی می باشند.

مثنوی افزود: جمعیت هلال احمر در نوروز 1403 با شعار « هم راه تان هستیم» نسبت به ارایه خدمات نوروزی به مردم بزرگوار و شریف میهن اسلامی که استان چهارمحال و بختیاری را برای مسافرت انتخاب کرده اند، اقدام می کند.

آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز 1403

آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز 1403

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز 1403" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر بام ایران در نوروز 1403"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه