انتقاد معاون استاندار کرمان از عدم وجود پیوست رسانه ای در برگزاری رویدادها

انتقاد معاون استاندار کرمان از عدم وجود پیوست رسانه‌ای در برگزاری رویدادها

به گزارش خبرگزاری تیتروز؛ امیر حسن زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان شامگاه پنج شنبه در حاشیه برگزاری دومین دوره دو ماراتن شبانه در کویر لوت کرمان در منطقه شهداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو ماراتن کویر برای دومین سال در کویر شهداد در بیابان لوت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور ۶۰۰ نفر از سراسر کشور برگزار شد گفت: لازمه توسعه گردشگری برگزاری رویدادها است و امسال چندین جشنواره در حوزه های مختلف در سطح استان کرمان برگزار شد که اقدام مثبتی است.

تیتروز نوشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید با همدلی آن را برطرف کرد و همه پای کار بیاییم گفت: وجود پیوست رسانه ای در برگزاری رویدادها ضرورت دارد.

وی ادامه داد: انتقادی که به جشنواره های برگزار شده و همین رویداد دو ماراتن وارد است عدم حضور رسانه ها است که دعوت نشدند حتی لازم است که از رسانه های خارجی هم دعوت شود تا ضمن پوشش خبری مراسم با ظرفیت گردشگری کویر و استان کرمان آشنا شوند تا این ظرفیت ها بهتر و بیشتر معرفی شود.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد معاون استاندار کرمان از عدم وجود پیوست رسانه ای در برگزاری رویدادها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد معاون استاندار کرمان از عدم وجود پیوست رسانه ای در برگزاری رویدادها"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه