اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی کودکان

در دنیای امروز، بلد بودن زبان های دیگر به معنای باز شدن درهای موقعیت و فرصت کاری و تحصیلی جدید است. بنابراین، خیلی از والدین برنامه و دغدغه آموزش زبان فرزندان خود را از سن پایین دارند. خوب است شما هم از الان به فکر زبان آموزی کودک خود باشید تا در آینده چند قدم از هم سن وسالان خود جلوتر باشد. اگر وقت بردن فرزند خود به کلاس های زبان را ندارید یا فرزند شما سن کمی دارد و تمایلی به حضور در محیط شلوغ را ندارد، می توانید از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده کنید. خوشبختانه این روزها تنوع برنامه های آموزشی مختص کودکان آن قدر زیاد است که برنامه ی مناسب فرزند شما تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. در این مقاله، قرار است تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم تا در مسیر پرورش کودک شما، کنارتان بوده و کمکی کرده باشیم. خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی کودکان

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

با این که هیچ وقت برای آموزش دیدن دیر نیست و به عبارتی ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است، هرچه زودتر اقدام کنید، به طور حتم نتایج بهتر و سریع تری هم حاصل می شود. برای آموختن یک زبان دیگر، بهتر است تا پیش از 18 سالگی حتما اقدام کرده باشید. بهترین سن زبان آموزی برای افراد، براساس تحقیقات و پژوهش هایی که در زمینه زبان شناسی انجام شده، قبل از 10 سالگی است.  انواع لباس های پلیس زنانه و مردانه در رنگبندی های مختلف موجود میباشد . اگر به دنبال دانلود رایگان برنامه آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 ساله تا 8 ساله (حتی بزرگتر) هستید، کانگی کلاب را اصلا از دست ندهید! کانگی کلاب هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت برنامه تحت وب قابل استفاده است و آن قدر مهیج است که می تواند با یک تیر دو نشان بزند! یعنی هم کودک را سرگرم کند، هم همزمان روی زبان انگلیسی اش کار کند.

کانگی کلاب پر از برنامه است و در موضوعات مختلفی مانند طبیعت، حیوانات، دوستی، خانواده، غذا و اشیا کودک را درگیر می کند. در بازی ها و سرگرمی های مختلفی که در آن طراحی شده، بچه ها می توانند تلفظ کلمات مختلف را یاد بگیرند، شکل نگارش کلمات را تمرین کنند، و در هر موضوعی دایره لغات خود را گسترش دهند. تنوع تمرین ها، جلوی خستگی بچه ها را می گیرد و باعث می شود ساعت ها با آن سرگرم شوند. برای مثال، در یکی از تمرین ها باید حروف را درست بچینند تا کلمه مورد نظر شکل بگیرد. در تمرین دیگری، باید گزینه ای که می شنوند را از میان دیگر گزینه ها انتخاب کنند. پس اگر می خواهید در قالب بازی و سرگرمی بچه ها به درستی کلمات و جملات را آموزش ببینند و استفاده کنند، کانگی کلاب را روی گوشی خود نصب کنید.

دوست دارید بزرگ ترین لطف را در حق کودک خود انجام دهید؟ قبل از آنکه پا به سنین نوجوانی بگذارد، به او انگلیسی بیاموزید! یک ضرب المثل معروف وجود دارد که می گوید: کودکان موتورهای یادگیری زبان هستند؛ و این حرف خیلی به حقیقت نزدیک است. با توجه به فصل و شرایط جوی، لباس پلیس راهنمایی رانندگی مناسب باید انتخاب شوند . با ما همراه باشید تا چند منبع آموزشی کم خرج اما فوق العاده را برای این کار به شما معرفی کنیم! بهره گیری از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان یکی از بهترین ایده ها برای یادگیری است؛ چراکه با هزینه بسیار کم، می توان به خروجی های بسیار مناسبی دست پیدا کرد. دست کم اپلیکیشن ها را می توان به عنوان نوعی منابع کمک آموزشی به کار گرفت و کودکان را در یادگیری زبان مشتاق نگه داشت.

با ما همراه باشید تا برخی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید در این لیست تنها برنامه هایی معرفی شده اند که یا رایگان هستند، یا می توان نسخه مودشده و آنلاک شده آن ها را در وب سایت های معتبر فارسی زبان پیدا کرد. بنابراین اگر برخی از اپ های مشهور در این لیست نیستند، علت آن در دسترس نبودن نسخه کامل شان، به دلیل نیاز به پرداخت دلاری هزینه آن هاست. یکی از مهم ترین مراحل در آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی، اولین مواجهه آن ها با این زبان است. اگر اولین راه هایی که برای آموزش زبان به کودکان خود در پیش می گیرید، به اندازه کافی جذاب نباشند یا باعث آسیب به روحیه آن ها شوند، ممکن است فرزند شما تا سال های زیادی از یادگیری زبان فراری شود.

حساسیت این موضوع در آموزش انگلیسی به کودک در منزل دوچندان است و می بایست حتماً پیش از دعوت کودک خود به یادگیری زبان، به خوبی برای این کار برنامه ریزی کنید و از همه جنبه های آن مطمین شوید. در ادامه چند برنامه را به شما معرفی می کنیم که بهترین پیشنهادهای ما برای کودکانی است که تاکنون هیچ مواجهه ای با یادگیری زبان انگلیسی نداشته اند. در سال های اخیر، توسعه فناوری و پیشرفت تکنولوژی بر حوزه آموزش زبان انگلیسی هم مثل سایر حوزه های آموزشی تاثیر قابل توجهی داشته است. با توجه به این که تعامل کودکان با تکنولوژی و توجه آن ها به وسایل ارتباط الکترونیک، بر فرآیند یادگیری و رشد آن ها بسیار موثر می باشد؛  از این رو، ظهور اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، از جمله دستاورد های مثبت و موثر این دوران در فرآیند آموزش زبان کودکان بوده است.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی می تواند نتایج به مراتب مطلوب تری را نسبت به سنین بالاتر رقم بزند، زیرا مهارت های زبانی از همان سنین اولیه رشد پرورش داده شده و در کودک نهادینه می شود. هم چنین به دلیل محتوای سرگرم کننده آن، کودکان بدون مقاومت با فرآیند آموزشی همراه می شوند و زبان انگلیسی با زندگی روزمره آن ها همراه می گردد. علاوه بر این، در صورت رعایت استاندارد های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مهارت های فردی و اجتماعی آن ها نیز پرورش می یابد. از میان روش های متعددی که برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان وجود دارد، ساده ترین راه استفاده از اپلیکیشن های آموزشی است، زیرا استفاده از آن ها برای کودکان آسان بوده و از جذابیت بصری و شنیداری بالایی برخوردار می باشند.

برنامه های آموزش زبان انگلیسی کودکان به وسیله بازی و فعالیت های سرگرم کننده و جذاب، زبان انگلیسی را در کنار سایر مهارت های فردی و اجتماعی به کودکان آموزش می دهند . لباس بسیج طرح های متفاوت تری نسبت به لباس راهنمایی رانندگی دارد .  اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کودکان اگر دارای استاندارد های لازم باشند، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان کودکان هستند زیرا مهارت های زبان انگلیسی را در پیوند با زندگی و فعالیت های روزمره به آن ها آموزش می دهند، و این در حالی است که والدین بر فرآیند آموزش فررندان خود تسلط کامل دارند و می توانند کودکان را همراهی و در جهت صحیح هدایت کنند. با توجه به کاربردهای گسترده زبان انگلیسی در دنیای امروز یادگیری مهارت های آن برای کودکان اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما می توانید با ارایه آموزش های لازم به کودکان آن ها را با فرصت های مختلف برای پیشرفت آشنا کنید. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های جذاب و تعاملی و همراه با بازی های پرهیجان آموزش های لازم را به آن ها ارایه دهید. البته با توجه به سطح مهارت های کودکان و نیاز آن ها به محیط جذاب و سرگرم کننده، نرم افزارهای ویژه کودکان خصوصیات خاص خودشان را دارند. در این مطلب با بهترین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان انگلیسی کودکان و ویژگی های آن ها آشنا می شویم. با توجه به استقبال خانواده ها از دوره های آموزش زبان انگلیسی و تشویق کودکان برای یادگیری نرم افزارهای بسیاری برای این منظور طراحی شده اند. شما می توانید با کمک آن ها به راحتی مطالب آموزشی را در اختیار کودکان قرار دهید. در ادامه با بهترین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان انگلیسی کودکان آشنا می شویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی کودکان"، کلیک کنید.