باراک: حمایت نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر به بحران داخلی منجر می شود

باراک: حمایت نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر به بحران داخلی منجر می شود

به گزارش تیتروز به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، باراک گفت: نتانیاهو از اتخاذ تصمیمات درست امتناع می کند و “اسراییل” را در موضع ضعف شدید و عمیق در غزه گرفتار و سرگردان کرده است.

وی اعتراف کرد: اسراییل با پیچیده ترین جنگ از زمان تاسیس خود روبه روست و ما اکنون از خلا رهبری سیاسی رنج می بریم.

باراک گفت این خلا رهبری سیاسی به کندی تصمیم گیری در موارد حیاتی و اساسی و تنش میان سران منجر می شود و ارتباط با واشنگتن را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، وی پیشتر نیز گفته بود که نتانیاهو قادر به تصمیم گیری درباره جنگ در غزه نیست و ناکامی در دستیابی به توافق با حماس درباره اسرا، مایه ننگ است.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به عدم تحقق اهداف جنگ در غزه، تاکید کرد که راه حل برای این وضعیت، برگزاری انتخابات زودهنگام است.

باراک افزود: ناکامی در دستیابی به توافق برای آزادی اسرای «اسراییلی»، لکه ننگی را بر پیشانی حاکمان و عموم اسراییلی ها در مقابل نسل های آتی شان ترسیم خواهد کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باراک: حمایت نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر به بحران داخلی منجر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باراک: حمایت نتانیاهو از اسموتریچ و بن گویر به بحران داخلی منجر می شود"، کلیک کنید.