برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای نیکون Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Nikon

نقدر و برسی

اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای نیکون Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Nikon

پسوند لوله فوکوس خودکار برای کیت اکستنشن لوله فوکوس ماکرو نیکون Meike

این لوله برای دوربین های DSLR نیکون طراحی شده است و همچنین با فوکوس خودکار سازگار است. موارد گنجانده شده است پسوندهای لوله فوکوس خودکار عبارتند از: 12 میلی متر، 20 میلی متر و 36 میلی متر. با استفاده از این لوله ها می توان حداقل فاصله فوکوس خودکار لنز دوربین را کاهش داد.

لوله اکستنشن AF که به طور خاص برای استفاده با دوربین های دیجیتال SLR نیکون طراحی شده است، می تواند لنز شما را به یک لنز ماکرو تبدیل کند. لوله اکستنشن فاصله قرار دادن لنز را از فیلم یا سنسور دیجیتالی حرکت می دهد. هرچه فوکوس نزدیکتر باشد، بزرگنمایی بیشتر است. لوله اکستنشن کیفیت تصویر را تحت تأثیر قرار نمی دهد زیرا هیچ اپتیکی در داخل آن وجود ندارد.

در مقایسه با فیلترهای نزدیک که اغلب کیفیت تصویر را از دست می دهند، ترجیح داده می شوند. این کیت شامل سه لوله با طول های مختلف 12 میلی متر، 20 میلی متر و 36 میلی متر است که می توان از آنها به صورت جداگانه یا هر ترکیبی استفاده کرد تا بزرگنمایی دلخواه را به دست آورد. این زیرلوله‌ها با تمام مدارات و اتصالات مکانیکی برای پشتیبانی از فوکوس خودکار TTL و نوردهی با اکثر لنزهای نیکون طراحی شده‌اند، زیرا نور کافی برای فعال کردن صحیح سیستم AF دوربین وجود دارد.

فروش دوربین DSLR، دوربین بدون آینه و گونه ها دوربین حرفه ای

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای نیکون Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای نیکون Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Nikon"، کلیک کنید.