برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای کانن Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Canon

نقدر و برسی

اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای کانن Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Canon

Meike Auto Focus Macro Extension Tube برای Canon

مشخصات پسوند لوله فوکوس خودکار Canon به شرح زیر است:

  • طراحی شده برای دوربین های DSLR Canon EOS
  • سازگار با فوکوس خودکار
  • اقلام شامل: 13 میلی متر، 21 میلی متر و 31 میلی متر

با استفاده از این لوله ها می توان حداقل فاصله لنز فوکوس خودکار را کاهش داد.

لوله اکستنشن فوکوس خودکار برای استفاده با دوربین های دیجیتال SLR کانن طراحی شده است و می تواند لنز شما را به یک لنز ماکرو تبدیل کند. لوله اکستنشن فاصله قرار دادن لنز را از فیلم یا سنسور دیجیتالی حرکت می دهد. هرچه فوکوس نزدیکتر باشد، بزرگنمایی بیشتر است. لوله اکستنشن کیفیت تصویر را تحت تأثیر قرار نمی دهد زیرا هیچ اپتیکی در داخل آن وجود ندارد.

در مقایسه با فیلترهای نزدیک که اغلب کیفیت تصویر را از دست می دهند، ترجیح داده می شوند. این کیت شامل سه لوله با طول های مختلف 13 میلی متر، 21 میلی متر و 31 میلی متر است که می توان از آنها به صورت جداگانه یا هر ترکیبی برای به دست آوردن بزرگنمایی دلخواه استفاده کرد. این زیرلوله‌ها با تمام مدارات و اتصالات مکانیکی برای پشتیبانی از فوکوس خودکار و نوردهی TTL با اکثر لنزهای کانن طراحی شده‌اند، زیرا نور کافی برای فعال کردن صحیح سیستم AF دوربین وجود دارد.

فروش فلش برای دستگاه های تلفن همراه، فلش استودیویی و دیگران تکنیک نورپردازی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای کانن Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اکستنشن تیوب اتوفوکوس برای کانن Meike Auto Focus Macro Extension Tube set for Canon"، کلیک کنید.