برسی اکستنشن تیوب Kenko Auto Extension Tube Set DG for nikon Lenses

نقدر و برسی

اکستنشن تیوب Kenko Auto Extension Tube Set DG for nikon Lenses

مجموعه لوله پسوند خودکار Kenko DG برای لنزهای نیکون

سیلندر اکستندرها روشی عالی برای فوکوس بسیار نزدیک بر روی سوژه های کوچک مانند حشره یا گل بدون نیاز به خرید و حمل لنز ماکرو هستند. یک سیلندر فرمت به اندازه چندین فیلتر در یک کیف دوربین فضایی را اشغال می کند. اگر یک یا دو مورد از اینها را در کیف دوربین خود دارید، همیشه می توانید هر عکس ماکرو که می خواهید بگیرید.
سیلندر گسترش فوکوس خودکار
کنکو در یک مجموعه 3 تایلندی گنجانده شده است 12 میلی متر، 20 میلی متر و 36 میلی متر تحویل داده شده است. آنها طوری طراحی شده اند که به لنز اجازه می دهند نزدیکتر از حداقل فاصله کانونی خود فوکوس کنند. زوم کردن روی سوژه باعث بزرگنمایی سوژه می شود (در منظره یاب و تصویر گرفته شده بسیار بزرگتر به نظر می رسد). سیلندرهای اکستنشن برای عکاسی ماکرو عالی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که تقریباً هر لنزی را که می‌خواهید با حداقل هزینه و حداقل زمان به یک لنز ماکرو تبدیل کنید و در عین حال کیفیت اپتیکی آن لنز را حفظ کنید.
سیلندرهای اکستنشن DG آنها هیچ عنصر نوری ندارند و توخالی هستند. آنها بین بدنه دوربین و لنز نصب می شوند تا فاصله بین لنز و سنسور دیجیتال یا فیلم را افزایش دهند. دورتر کردن لنز از سنسور دوربین باعث می شود لنز بسیار نزدیک تر از حد معمول فوکوس کند. هر چه لوله اکستنشن بلندتر باشد، لنز نزدیکتر می تواند فوکوس کند.

همه جوره میفروشم لنز دوربین، فلش دوبین و دیگران لوازم جانبی دوربین


نکات مهم برای استفاده از اکستنشن تیوب
لوله اکستنشن

1-هنگامی که یک لوله اکستنشن روی دوربین نصب می شود، لنز بسیار نزدیکتر از حداقل فاصله کانونی خود فوکوس می کند. با این حال، هنگام استفاده از یک سیلندر فرمت، محدوده کانونی لنز به فاصله کانونی نزدیک محدود می شود. هنگام استفاده از این سیلندرها، لنز نمی تواند تا بی نهایت فوکوس کند. اما هنگامی که بشکه اکستنشن را بردارید و لنز را مستقیماً روی دوربین قرار دهید، لنز می تواند دوباره تا بی نهایت فوکوس کند.

2-با افزایش فاصله کانونی لنز، اثر سیلندر اکستنشن کاهش می یابد. سیلندر پسوند 20 میلی متر وقتی با لنز 50میلی متر استفاده می شود، فوکوس را در فاصله بسیار نزدیک، شاید چند سانتی متر از سوژه، امکان پذیر می کند. همون سیلندر 20 میلی متر اگر با لنز باشد 200اگر از میلی متر استفاده کنید، حداقل فاصله کانونی را اندکی کاهش می دهد، شاید چند سانتی متر نزدیک تر از زمانی که از سیلندر استفاده نمی شود. برای استفاده از سیلندرهای اکستنشن با لنزهای تله فوتو باید از سیلندر استفاده کنید 36از میلی متر یا ترکیبی از این سیلندرها با هم استفاده کنید.

3- استفاده از این سیلندرها باعث کاهش چشمگیر نور می شود. به عنوان مثال یک سیلندر 12 میلی متر، به 2/3 (دو سوم) کاهش موثر نور. سیلندر 20 میلی متر 1 محدود کننده نوری و سیلندر 36 میلی متر 2دارای توقف نوری برای کاهش است. این کاهش نور به صورت خودکار توسط نورسنج دوربین محاسبه و جبران می شود، بنابراین اگر از تنظیمات خودکار استفاده می کنید نیازی به انجام کاری ندارید. اندازه گیری دقیق خواهد بود.

4- برای بهترین نتیجه، او استفاده از سه پایه را برای هر موقعیت عکاسی ماکرو پیشنهاد می کند

فروش برندهای معتبر دوربین حرفه ای و دوربین فیلمبرداری حرفه ای

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اکستنشن تیوب Kenko Auto Extension Tube Set DG for nikon Lenses" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اکستنشن تیوب Kenko Auto Extension Tube Set DG for nikon Lenses"، کلیک کنید.