برسی لنر مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 120mm f/4 Macro R LM OIS WR Lens

نقدر و برسی

لنر مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 120mm f/4 Macro R LM OIS WR Lens

لنز فرمت متوسط ​​Fujifilm GF 120mm f/4 Macro R LM OIS WR از FUJIFILM که برای کار با سوژه های نزدیک طراحی شده است، یک لنز تله فوتو کوتاه همه کاره برای سیستم دوربین GFX G-mount است. این لنز با ارائه فاصله کانونی معادل 95 میلی‌متر، حداکثر بزرگ‌نمایی 1:2 و حداقل فاصله کانونی 45 سانتی‌متر، برای عکاسی از سوژه‌های ماکرو نزدیک و همچنین پرتره و طبیعت بی‌جان بسیار مناسب است.

طراحی اپتیکال آن از سه عنصر پراکندگی بسیار کم برای کاهش حاشیه‌های رنگی و انحراف رنگی برای بهبود وضوح و دقت رنگ استفاده می‌کند، و طراحی بهینه‌سازی شده است تا یک ناحیه بدون فوکوس صاف در جلو و پشت صفحه فوکوس ایجاد کند.

ایده آل برای تصاویر با عمق میدان کم به علاوه، سیستمی از عناصر شناور برای وضوح ثابت در سراسر محدوده فوکوس استفاده می شود و یک موتور AF خطی فوکوس سریع و بی صدا را تضمین می کند. در عکاسی دستی، لرزشگیر اپتیکال لرزش دوربین را به حداقل می‌رساند تا تصاویر واضح‌تر در هنگام کار با سرعت شاتر پایین‌تر انجام شود. یک سوئیچ محدود محدوده فوکوس نیز برای محدود کردن فوکوس به محدوده 1.5 تا 3 اینچ، محدوده 3 اینچی تا بی نهایت یا محدوده فوکوس کامل موجود است.

همچنین یک پوشش فلوئور به عنصر جلو برای دفع رطوبت اضافه شده است و لنز دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار، یخ زدگی و آب و هوا برای استفاده در شرایط نامساعد است. همچنین یک حلقه دیافراگم دستی برای تنظیم بصری و لمسی تنظیمات نوردهی وجود دارد و موقعیت صفحه نیز می تواند برای کنترل دوربین بر روی دیافراگم تنظیم شود.

لنز تله فوتو پرایم فاصله کانونی 95 میلی متری را ارائه می دهد که برای کار با سوژه های نزدیک در فاصله راحت مناسب است. طراحی اپتیکال از سه عنصر با پراکندگی فوق العاده کم برای کاهش انحراف رنگی و حاشیه های رنگ در سراسر دیافراگم و محدوده فوکوس برای وضوح و دقت رنگ قابل توجه استفاده می کند. سیستم فوکوس شناور وضوح را در تمام محدوده فوکوس از 1.5 اینچ تا بی نهایت حفظ می کند. موتور خطی با سرعت بالا فوکوس خودکار سریع، بی صدا و روان را فراهم می کند. حداکثر بزرگنمایی 1:2 در هنگام کار با اجسام نزدیک مزیت دارد. محدود کننده محدوده فوکوس به شما امکان می دهد بسته به سوژه ای که از آن عکس گرفته می شود، بین محدوده فوکوس 3 تا بی نهایت یا محدوده کامل را انتخاب کنید که به بوکه دلپذیر کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنر مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 120mm f/4 Macro R LM OIS WR Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنر مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GF 120mm f/4 Macro R LM OIS WR Lens"، کلیک کنید.