برسی لنز تامرون برای دوربین سونی Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز تامرون برای دوربین سونی Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony E

لنز زوم استاندارد تامرون برای Sony Tamron 28-75mm f/2.8 Sony E

لنز استاندارد vario تامرون یک لنز پرکاربرد با فوکوس بسیار سریع و دقیق است. این لنز برای دوربین های فول فریم سونی E-mount طراحی شده است که البته با دوربین هایی با سنسور APS-C سونی که فاصله کانونی 42-112.5 را تولید می کند سازگار است.

لنز Tamron 75-28 که دارای 15 عدسی در 12 گروه و همچنین دارای یک عنصر LD، یک عنصر XLD، دو عنصر غیر کروی است که باعث شده پدیده هایی مانند انحراف رنگی و پراکندگی رنگ و همچنین اعوجاج به حداقل برسد و تصاویر با آن تولید شود. کنتراست بالا در کنار رنگ های دقیق

لنز سونی E تامرون 28-75mm f/2.8 مجهز به موتور فوکوس دقیق RXD است که عملکرد بسیار سریع، دقیق و بی صدا دارد و آن را به یک لنز محبوب برای عکاسی و فیلمبرداری با دوربین های سونی تبدیل کرده است.

جدیدترین دوربین حرفه ای و دوربین فیلمبرداری حرفه ای در هنر دیجیتال از برندهای معتبر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای دوربین سونی Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای دوربین سونی Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony E"، کلیک کنید.