برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony

نقدر و برسی

لنز تامرون برای سونی Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony

لنز Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD برای سونی

لنز تامرون f/2.8 Di III RXD 17-28 میلی‌متری برای سونی که دارای محدوده زاویه باز انعطاف‌پذیر است، زوم زاویه باز مناسب برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی E-mount را ارائه می‌کند. این لنزهای با فاصله کانونی گسترده برای عکاسی منظره، عکاسی نجومی و عکاسی معماری مناسب هستند.

حداکثر دیافراگم ثابت روشن f/2.8 آن مکمل این محدوده است و امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان و بهبود عملکرد در نور کم را فراهم می کند. طراحی اپتیکال شامل هر دو عنصر XLD و LD است که با کاهش انحراف رنگی و تغییر رنگ برای بهبود وضوح و دقت رنگ، تصویری بسیار اصلاح شده ایجاد می کند. هر عنصر همچنین دارای پوشش BBAR Tamron است که برای کنتراست بیشتر هنگام کار در شرایط کم نور و نور پس زمینه، نور و سایه تصویر را حذف می کند.

با این تفاوت که چندین توانایی در آن وجود دارد لنز دوربین حرفه اییک موتور پله‌ای RXD فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا را برای عکس‌ها و ویدیوها به همراه فوکوس دستی پیوسته و حداقل فاصله کانونی 7.5 اینچ امکان‌پذیر می‌کند. استفاده از این لنز در شرایط نامساعد آب و هوایی، همچنین دارای ساختار مقاوم در برابر رطوبت با عنصر جلویی با پوشش فلوئور برای محافظت در برابر اثر انگشت و لکه است.

زوم زاویه قابل تنظیم برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount Sony طراحی شده است، اما می تواند برای مدل های APS-C نیز استفاده شود و فاصله کانونی 25.5-42 میلی متر را فراهم می کند.

  • فرمت لنز E / mount / full frame
  • محدوده دیافراگم: f/2.8 تا f/22
  • موارد XLD و LD
  • پوشش های BBAR و فلوراید

هنر دیجیتال; همه جوره میفروشم شير آب و تکنیک عکاسی

مشخصات لنز Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD برای سونی

  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 دارای روشنایی مداوم در سراسر محدوده زوم است و کنترل بهتری بر عمق میدان فراهم می کند.
  • عناصر XLD (پراکندگی بسیار کم) و LD (پراکندگی کم) میزان تغییر رنگ و انحرافات رنگ را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می‌دهند تا وضوح و دقت رنگ به دست آید.
  • یک پوشش BBAR (ضد بازتاب باند پهن) روی هر عنصر اعمال می‌شود تا بازتاب‌های داخلی، تابش خیره‌کننده و سایه‌های تصویر را برای کنتراست و دقت رنگ بیشتر در هنگام کار در شرایط نور شدید سرکوب کند.
  • موتور فوکوس خودکار RXD (EXtra Fast and Silent Stepper Drive) فوکوس بسیار آرام، سریع و روان را در حین ضبط عکس و فیلم فراهم می کند. این سیستم فوکوس همچنین حداقل فاصله کانونی 7.5 اینچ و حداکثر بزرگنمایی 5.2:1 را برای عکس های نزدیک ارائه می دهد. نادیده گرفتن فوکوس دستی دائمی نیز امکان پذیر است و با عملکرد فوکوس دستی مستقیم سونی یا تنظیمات کنترل دستی سازگار است.
  • ساختار مقاوم در برابر رطوبت به لنز در شرایط آب و هوایی بد کمک می کند و از یک پوشش فلوئور برای محافظت از عنصر جلویی لنز در برابر گرد و غبار، خاک و لکه استفاده می شود.
  • دیافراگم دایره ای با 9 تیغه به کیفیت خوب بوکه کمک می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 17-28mm f/2.8 Di III RXD Lens for Sony"، کلیک کنید.