برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز تامرون برای سونی Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E

لنز Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 برای Sony E

لنز Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 با استفاده از فاصله کانونی با زاویه دید عریض، امکانات جدیدی را ارائه می‌کند: این مدل دارای طراحی شفاف و سبک است که برای دوربین‌های بدون آینه فول فریم سونی مناسب است.

این لنزها با استفاده از حداکثر دیافراگم f/2.8 می توانند حالت شفاف خود را حفظ کرده و در نتیجه به ابزاری ایده آل برای عکاسی در سفر تبدیل شوند. علاوه بر این، با حداکثر نسبت بزرگنمایی 2:1 و حداقل فاصله کانونی 11.94 سانتی متر، به ابزاری چند منظوره برای کار با سوژه های نزدیک تبدیل می شود. موتور پله ای OSD دارای فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا به همراه تنظیم فوکوس دستی ثابت است. علاوه بر این، این لنزها از طراحی بدنه مقاوم در برابر رطوبت همراه با پوشش فلوئور مناسب برای کار در آب و هوای سرد و مرطوب بهره می برند.

زاویه دید گسترده برای دوربین های بدون آینه فول فریم E-mount Sony طراحی شده است و همچنین برای استفاده در مدل های APS-C که فاصله کانونی معادل 36 میلی متر دارند، مناسب است.

حداکثر دیافراگم نسبتا روشن f/2.8 بین مناسب بودن برای کار در شرایط نوری موجود و داشتن سطح مقطع بسیار فشرده و سبک تعادل ایجاد می کند.

هنر دیجیتال; فروش میکسر و سوئیچ و گونه ها تجهیزات ضبط صدا

مشخصات لنز Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 برای سونی

  • سه عنصر LD (پراکندگی کم) انحرافات رنگی و تغییر رنگ را برای شفافیت بیشتر و حفظ رنگ کاهش می دهند.
  • یک عنصر کروی شکل شیشه ای، انحرافات کروی را برای وضوح و دقت بیشتر حذف می کند.
  • یک پوشش BBAR (Broadband Anti-Reflection) روی عناصر لنز برای کاهش انعکاس سطح و جلوگیری از تابش و سایه لنز برای افزایش کنتراست و دقت رنگ استفاده می شود.
  • این لنز برای عکاسی از نمای نزدیک ایده آل است و حداکثر نسبت بزرگنمایی 2:1 اندازه نیمه عمر و حداقل فاصله کانونی 11.94 سانتی متر را برای کار با سوژه های نزدیک ارائه می دهد.
  • موتور پله ای OSD دارای فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا به همراه تنظیم فوکوس دستی ثابت است.
  • ساختار ضد رطوبت این لنز دوربین در شرایط بد آب و هوایی محافظت می کند و از یک پوشش فلوئور برای محافظت از جلوی لنز در برابر گرد و غبار و لکه استفاده می شود.
  • دیافراگم با هفت تیغه کیفیت بالا و بوکه مناسب را تضمین می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 24mm f/2.8 Di III OSD M 1:2 Lens for Sony E"، کلیک کنید.