برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD Lens for Sony E

نقدر و برسی

لنز تامرون برای سونی Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD Lens for Sony E

لنز Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD برای پایه سونی E

لنز Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD دارای محدوده زوم انعطاف پذیر، عملکرد سریع و ابعاد جمع و جور است که آن را به یک لنز تله فوتو محبوب و همه کاره تبدیل می کند. این لنز که برای دوربین های فول فریم E-mount طراحی شده است، از محدوده تله فوتو کوتاه تا تله فوتو میانی استفاده می کند و دارای حداکثر دیافراگم f/2.8 برای کار در شرایط نوری موجود و کنترل عمق میدان است.

طراحی پیچیده نوری شامل مجموعه ای از عناصر کم پراکندگی و عناصر کروی برای اصلاح انحرافات مختلف است و پوشش BBAR-G2 به کاهش شعله ور شدن و شبح برای کنتراست بالا و دقت رنگ کمک می کند. علاوه بر این، یک سیستم عنصر شناور برای اطمینان از کیفیت تصویر ثابت در سراسر محدوده فوکوس استفاده می شود.

فوکوس خودکار توسط یک جفت موتور خطی VXD کار می‌کند که فوکوس سریع، دقیق و بی‌صدا را فراهم می‌کند، در حالی که کنترل فوکوس دستی پیوسته نیز در دسترس است. برای استفاده در آب و هوای نامساعد، این لنز دارای ساختار مقاوم در برابر رطوبت با عنصر جلویی با پوشش فلوئور برای محافظت در برابر اثر انگشت و لکه است.

همه جوره میفروشم لنز، میز نور و چادر عکاسی

فروش فلش برای موبایل و سه پایه موبایل

لنز تله فوتو جهانی برای دوربین های بدون آینه فول فریم سونی طراحی شده است، اما می تواند در مدل های APS-C استفاده شود و فاصله کانونی 105-270 میلی متر را ارائه می دهد.

ویژگی های لنز تامرون برای لنز سونی تامرون 70-180 میلی متر f/2.8 Di III VXD

  • حداکثر دیافراگم ثابت f/2.8 روشنایی ثابتی را در سراسر محدوده زوم فراهم می کند و کنترل بهتری بر عمق میدان فراهم می کند.
  • شش عنصر پراکندگی کم، از جمله XLD (پراکندگی فوق العاده کم) و LD (پراکندگی کم)، حاشیه های رنگ و انحراف رنگی را در سراسر محدوده بزرگنمایی کاهش می دهند تا وضوح و دقت رنگ را بهبود بخشند.
  • سه عنصر کروی، از جمله نوع شیشه ای و هیبریدی، به کاهش انحراف و اعوجاج کروی برای وضوح بالا و تصویربرداری دقیق در سراسر محدوده زوم کمک می کند.
  • پوشش BBAR-G2 (Broadband Anti-Reflective Generation 2) به صورت جداگانه روی عناصر اعمال می شود تا انعکاس های داخلی، هاله ها و تابش خیره کننده را برای کنتراست و وفاداری بیشتر رنگ در هنگام کار در شرایط نوری روشن سرکوب کند.
  • دو موتور خطی (VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) فوکوس کاملا بی صدا، سریع و دقیق را متناسب با کاربردهای عکاسی و فیلمبرداری فراهم می کند. کنترل فوکوس دستی پیوسته نیز امکان پذیر است و با عملکرد Direct، فوکوس دستی یا کنترل دستی دقیق سونی امکان پذیر است. سازگار.
  • دو واحد VXD با یک سیستم عنصر شناور برای حفظ کیفیت تصویر ثابت در سراسر محدوده فوکوس با هم کار می کنند.
  • هنگام کار با فوکوس دستی در موقعیت فاصله کانونی 70 میلی متر، می توان تا 27 سانتی متر با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:2 فوکوس کرد، اما کیفیت تصویر محیطی ممکن است کاهش یابد.
  • ساختار مقاوم در برابر رطوبت امکان استفاده از این لنز را در شرایط نامساعد جوی فراهم می کند و همچنین از یک پوشش فلورین در قسمت جلویی لنز برای محافظت در برابر گرد و غبار، کثیفی و لکه استفاده شده است.
  • دیافراگم 9 تیغه گرد به ایجاد یک کیفیت بوکه خوب کمک می کند.
  • سوئیچ قفل زوم از جابجایی ناخواسته لنز در حین حمل و نقل جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD Lens for Sony E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز تامرون برای سونی Tamron 70-180mm f/2.8 Di III VXD Lens for Sony E"، کلیک کنید.